Kandidátky do komunálních voleb 2010

30. srpna 2010 v 16:26 | Ing. Roman Mrázik
Vážení občané obce Hrušky,
aby jste nemuseli pracně hledat, kdo, kde, s kým, apod. zde máte abecedně jednotlivé kandidátky do letošních komunálních voleb. Kandidátek na velikost naší obce je požehnaně, máte tedy z čeho vybírat.

Komunistická strana Čech a Moravy
1. Mgr. Stanislav Helešic (42)
2. Ing. Bc. Radek Slatinský (34)
3. Filip Šumbera (31)
4. Miroslav Smetana (34)
5. Alena Čížová (35)
6. Věra Florusová (55)
7. Magdaléna Bradávková (40)
8. Jana Filipovičová (50)
9. Jaroslav Vlašic (69)
10. Josef Číž (55)
11. Marie Kazíková (62)
12. Dana Benešová (60)
13. Helena Čížová (30)
14. Květoslava Novosadová (57)
15. Miroslav Beneš (61)

Nezávislí kandidáti Hrušek
1. Ing. Josef Smetana (34)
2. Mgr. Svatava Bradávková (45)
3. Boris Koníček (30)
4. Blanka Kosíková (44)
5. Ing. Vítězslav Typner (57)
6. Roman Beneš (35)
7. Ing. Roman Mrázik (45)
8. Ing. Marek Babisz (34)
9. Mgr. Petr Dresler (32)
10. Ludmila Tichá (38)
11. Bronislav Vyrubalík (34)
12. Ing. Miroslav Blažej (51)
13. Jaroslav Helešic (39)
14. Vladimír Malár (34)
15. Radovan Taláb (36)

Prosperita pro Hrušky
1. Ing. Miroslav Mráz (57)
2. Ivana Jančálková (40)
3. Ing. Petr Přichystal (47)
4. MUDr. Jana Teturová (50)
5. Zdenka Ventrubová (52)
6. Ing. Patrik Hřebačka (38)
7. Mgr. Milena Mrázová (52)
8. Marcel Kliměš (33)
9. Bohumil Netopilík (57)
10. František Černý (54)
11. Štěpán Doležal (32)
12. Josef Strach (43)
13. Ing. Jan Esterka (52)
14. Vladimír Bayer (52)
15. Josef Březina (69)

Sdružení KDU-ČSL, NK
1. Bc. Jana Filipovičová (39)
2. Ing. Robert Mikoláš (34)
3. Jana Poláchová (51)
4. Pavel Filipovič (35)
5. Bc. Jakub Říha (23)
6. Mgr. Lenka Holečková (42)
7. Vladan Tichý (31)
8. Stanislava Doležalová (51)
9. Julie Hrabětová (48)
10. Josef Tichý (57)
11. Ing. Jana Benešová (32)
12. Hana Tichá (61)
13. František Nešpor (63)
14. Vlastimil Matoušek (29)
15. Martina Nešporová (69)

Sdružení občanů Hrušek
1. Josef Trecha (63)
2. Jan Nešpor (52)
3. Štěpán Musil (33)
4. Mgr. Dagmar Valentová (34)
5. Martina Trechová (39)
6. Radoslava Procházková (55)
7. Petr Novák (34)
8. Josef Konečný (35)
9. Ing. Petr Tichý (34)
10. Marcela Antoschová (33)
11. Ing. Jarmila Hrušová (43)
12. Svatava Ujčíková (37)
13. Tomáš Trecha (39)
14. Erika Nováková (33)
15. Lenka Matulová (35)
 


Komentáře

Zobrazit vše (185)
Zobrazit starší komentáře

101 xl | 29. října 2010 v 11:23 | Reagovat

Kdy bude zastupitelstvo? Nevíte, kdo bude nakonec starostou?

102 xxl | 31. října 2010 v 15:03 | Reagovat

Až se pozdomlouvají ve sklepech napříč politickým spektrem :-)

103 Fofo | 31. října 2010 v 16:42 | Reagovat

Šak sú to tam všecko trapní abstnenti

104 XXL | 2. listopadu 2010 v 13:39 | Reagovat

Nevím jestli abstinenti, ale trapní určitě jsou :-)

105 Hrušťané:-( | 4. listopadu 2010 v 16:35 | Reagovat

Nechápu proč by se zde měl pan Mráz obhajovat, když jasně píše, že jedná z očí do očí. Doporučuji tedy tady tomu "páteřnímu hrdinovy", aby si to šel vyříkat z očí do očí:-). Na chvilku mě napadlo, že by to mohla  být zajímavá verbální konfrontace, ale vzhledem k síle příspěvků páteřního xxxl a jiných xl by to bylo spíše pro pobavení.

106 abc | 4. listopadu 2010 v 23:35 | Reagovat

Co tím chcel básník řéct????

107 XXL | 5. listopadu 2010 v 7:29 | Reagovat

No že by přece jen Mráz komunikoval pod novým nickem ( Hrušťané:-( ) a nebo že by začala psát jeho prudce inteligentní knihovnice?

108 Kandelábr | 8. listopadu 2010 v 20:13 | Reagovat

Vážení občané, zastupitelé a radní Hrušek. Dnešní den považuji za opravdovou ránu demokracii v naší obci. Považuji jej, za opravdový výsměch přes 200 občanům, kteří se obtěžovali volit p. Mráze. Nejsem jeho skalním zastáncem a myslím, že bych s ním ani nešel na pivo, ale to nic nemění na faktu, že skončil ve volbách druhý. Žádám tedy vysvětlení, proč se v pořadí druhý člověk nedostal ani do rady? Zastupitelstvo si udělilo nějaký speciální mandát, že jim není hloupo jaksi rozhodovat ve stylu: "tys mi sebral lopatičku, já tě praštím kyblíčkem"? A bez hanby, kterou by měla nová "antiMrázovská koalice" cítit? Ano, jistě jsou tam i tací, kterým stydno nepochybně bylo, ale kolik? 2? 3? Co je ale jisté, tak v minulých volbách byli někteří členové zastupitelstva nesmiřitelnými rivaly a dnes si vesele třepou pravicí ve stranickém konsorciu. Mohl bych jmenovat, ale nebylo by to fér, když já jsem beze jména. Jen mě tak napadá otázka, kolik toho másla na hlavě musí být, aby to překračovalo hranice morálky a demokracie. Mimochodem, ani větou bych se nemohl dotknout pana Trechy, protože je to starý poctivec a i přes to, že někdy šlápne jako starosta vedle, jsem si jist, že jsou v něm určité charakterové vlastnosti, které nepřekročí.

109 dd | 8. listopadu 2010 v 20:24 | Reagovat

Nevíte teda kdo je tým starostů?

110 Kandelábr | 8. listopadu 2010 v 20:37 | Reagovat

Trecha je starosta

111 hruška | 8. listopadu 2010 v 22:20 | Reagovat

Tomu se v dnešní politice říká ,,Koaliční dohoha". Když to šlo ve vládě republiky, tak proč by to nešlo  u nás v obci. V republice taky vyhrála volby ČSSD a ve vládě, díky koalici ODS, TOP 09 a VV, není. Takže proto nemá pan Mráz křeslo v obecní radě! [108]:

112 Kandelábr | 8. listopadu 2010 v 22:29 | Reagovat

Tak to jsem rád, že někdo srovnává ten náš píseček s celou republikou. Jsem si myslel, že komunální politika je menší zlo, protože každej každého (v případě Hrušek) zná a netroufne si dělat nějaký podrazy. Tak tedy díky za vyvedení z omylu.

113 Roman Mrázik | 8. listopadu 2010 v 22:36 | Reagovat

[108]: Na ustavujícím zastupitelstvu proběhly volby následovně:

starosta: Trecha
místostarosta: Filipovičová
rada obce: Slatinský
           Bradávková
           Koníček

Průběh voleb byl vcelku poklidný, demokraticky předem dohodnutý. Jen jsem nepochopil, proč se skupina p. Mráze vzdala nabízeného místa v radě. Koho chce mít zastupitelstvo v radě a s kým chce úzce spolupracovat přeci nezávisí na "demokratickém" rozhodnutí 4 zvolených občanů za Prosperitu, ale na demokratickém rozhodnutí 11 zvolených občanů koalice.

Já měl za to, že když se nějaký občan napíše na kandidátku, tak tím dává souhlas s tím, že pokud bude zvolen do zastupitelstva, rady nebo na post starosty, že dodrží slib tímto daný svým voličům, že bude pro ně pracovat v této funkci jako ďas. Ano, výsměch to je, ale ne ze strany koalice, ale ze strany Prosperity p. Mráze. Zde se nabízí otázka, proč tedy tito lidé kandidovali ve volbách? Možná nám občanům a jejich voličům tuto otázku někdo z nich zodpoví.

114 Kandelábr | 8. listopadu 2010 v 23:01 | Reagovat

Vy to vidíte nějak divně. Mráz pravděpodobně z moci mu svěřené občany, moci někoho, kdo skončil ve volbách druhý, chtěl být v radě. A myslím, že plným právem. A slib daný voličům mu tímto nebyl umožněn plniti. Ano jistě, navrhli p. Jančálkovou, ale nepochybně ze zjištných důvodů a hlavně z obav z p. Mráze. Ještě jednou upozorňuji, že jsem nestranným obyvatelem Hrušek, ale vlastně mi to celé uniká.

115 XXXL | 9. listopadu 2010 v 6:31 | Reagovat

Kandelábr - nějak vám uniklo, že pan Mráz zpronevěřil obecní byt a kandidoval už za několikátou stranu. Tak si představujete demokracii? Ještě že někteří mají paměť dobrou.

116 Kandelábr | 9. listopadu 2010 v 12:32 | Reagovat

XXXL: podívejte se, kdyby to uniklo jen mé osobě, tak by měl p. Mráz ve volbách jeden hlas (můj) - s nadsázkou a mohl by se jít zahrabat. Jenže on neměl jeden, měl jich dokonce tolik, že byl ve volbách druhý. Chcete tím říct že skoro 300 občanů (nevím, kolik hlasů přesně měl) mají tak špatnou paměť? Navíc o tom bytě samozřejmě něco tuším, ale nebyl jsem u toho a nemůžu soudit. Podle mě je prohřeškem to, co bylo jako prohřešek uznáno a ne to, co jedna bába povídala. Myslím si, že počet voličů p. Mráze je alarmující (v tom smyslu, že ho zde lidé chtějí) a tedy si nadále stojím za svým, a to - demokracie v Hruškách dostala pěknou facku.

117 XXXL | 9. listopadu 2010 v 15:23 | Reagovat

Kandelábr-To že pan Mráz zpronevěřil obecní byt není "jedna paní  povídala" to je prostě holý fakt. A to že se najde v obci cca.300 lidí podobně nebo stejně smýšlejících jako je on,no to je opravdu na pováženou. A facku by zasloužili všichni, kteří mu hlas dali.

118 Kandelábr | 9. listopadu 2010 v 18:00 | Reagovat

XXXL: tak jaktože nesedí/neseděl, když je to "holý fakt"?

119 hruškax | 9. listopadu 2010 v 18:34 | Reagovat

TO 116 - nesedí, protože se nenašel,bohužel, žalobce. A ty hlasy ?? Zeptejte se u Ventrubů, kolik tam bylo sponzorských večerů.

120 Kandelábr | 9. listopadu 2010 v 20:21 | Reagovat

117: škoda, že jsem o žádném nevěděl, ale jestli považujete lidi na malé obci, kde - jak jsem již napsal - každý každého zná, za pitomce, kteří se nechají opít rohlíkem, případně tvarůžkovou specialitou, tak to bohužel mluvíme oba o něčem jiném. A krom toho - hlas je hlas, ať už je od kohokoliv s jakýmkoli cílem.

121 XXXL | 9. listopadu 2010 v 20:26 | Reagovat

Nesedí, protože si to ještě stihnul zlegalizovat za přispění lidí, kteří byli jeho věrní a hlavně jeho podřízení a báli se o své teplé žlaby. Ale jinak se mi strašně líbí vaše naivita. Proč se tady pan Mráz k tomuto tématu veřejně nevyjádří? Myslíte si, že to tady nečte? Ale čte. Ono je však jednoduší sem napsat, že je to pod jeho úroveň diskutovat tady o věcech, které se ho nějak týkají.

122 xl | 9. listopadu 2010 v 20:38 | Reagovat

Občany nezajímají fakty, zajímají je jen informace po určitou mez. Vůbec se nedivím, že v Hruškách Mráza volilo 300 lidí. Ten obecní byt s ním nakonec obec prohrála za Ticháče v soudním sporu.....jelikož celá kauza již byla promlčena. V té době byl Tichý zaslepený čovkou a tyto věci neřešil, ...bohužel. Mráz za to mohl být pěkně postižen. Škoda , že Tichý nepoužil Trechove potřeby, ten totiž první s čím začal, bylo hledání chyb a přešlapů na své předchůdce..... budiž, každý jsme nějaký. A Vy pane Kandelábře, můžete si to ověřit na obecním úřadě, že to není jen jedna paní povídala. Inženýr Mráz by měl být vděčen tomu, že nebyl zvolen. Víte co by to bylo pro bulvár?

123 Kandelábr | 9. listopadu 2010 v 20:43 | Reagovat

Jsem si skoro jist, že bych tady mohl najít nějaké bláto na všechny. Každopádně moje příspěvky nerozebírají morálnost či nemorálnost jeho působení v čele obce nebo jeho osoby (myšleno p. Mráze), já jsem pouze napsal, že ve volbách skončil na druhém místě. Přeložte si to každý jak chcete, ale podle mě, je pointa mých příspěvků jasná. A to, proč neodpovídá je jeho věc, ať už debatu čte nebo ne.

124 čmoud | 9. listopadu 2010 v 20:45 | Reagovat

proč kandidoval Mráz ve volbách? No protože Gumál už není  co býval a teplý flek na radnici je teplý flek na radnici. To bysem aj já chcel lapět na řiti v teple za pětatřicettisíc. Už to bude muset náš cifršpión doklepat do důchodu v gumálu.

125 Kandelábr | 9. listopadu 2010 v 20:51 | Reagovat

Já bych teda nevyměnil stálé zaměstnání za nejistou čtyřletou otravu.

126 XXXL | 9. listopadu 2010 v 20:55 | Reagovat

Tak přemýšlíte třeba vy a pár slušných občanů, ale ne však defraudant bezpáteřní pan Mráz.

127 xl | 9. listopadu 2010 v 20:55 | Reagovat

Lidi v zastupitelstvu, kteří včera volili starostu jistě o kauze s bytem věděli. A těch pár , co hlasovali za Mráze, .... raději ať jsou v opozici nebo někam hluboko a daleko zalezou..... tím udělají pro Hrušky nejvíc.
Jinak přeju všem zvoleným úspěšné funkční období ,  snad to bude pro obec zklidnění vášní a nevraživosti.

128 čmoud | 9. listopadu 2010 v 20:59 | Reagovat

To vůbec nemosí byt otrava. Dá se z toho udělat pěkné leháro a chovat se jak vyžírka na různých společenkých akcích. A ještě si při tem užívat jak sa před vama všecí poklonkujů [125]:

129 ranař | 9. listopadu 2010 v 21:03 | Reagovat

hovno facku. demoktacie je v Hruškách totálně zduzněná Ticháčem, včil aj blbosťů minulého vedení.[116]:

130 Kandelábr | 9. listopadu 2010 v 22:49 | Reagovat

Ne všichni mají schopnost býti vůdcem a ti, kteří ji mají se často setkávají s nelibostí okolí.

131 Kandelábr | 9. listopadu 2010 v 22:52 | Reagovat

...a to zejména ti, kteří mají máslo na hlavě. Každý si raději zvolí menší zlo, aby si udržel to svoje "teplé místo", ne?

132 Roman Mrázik | 10. listopadu 2010 v 0:20 | Reagovat

[131]: Aby mohl někdo pomýšlet na nějakou funkci podle počtu hlasů, to by se musel změnit volební systém. Já osobně jsem zastáncem systému:

zastupitelstvo - prvních 15 kandidátů s nejvyšším počtem hlasů

radní - prvních 5 kandidátů s nejvyšším počtem hlasů

starosta - nejvyšší počet hlasů

místostarosta - druhý nejvyšší počet hlasů

Tak by to mělo fungovat v normální správné demokratické společnosti, ale to bohužel nejsme a ještě hodně dlouho nebudeme (otázkou je, jestli vůbec někdy budeme). Za demokracii nepovažuji kupování hlasů od voličů, kteří jsou ve finanční tísni a podobné metody. To je jenom neschopnost demokracie se s těmito podrazy právně vyrovnat.
A mám ještě jednu zásadu, nevolím žádné zlo, ať je jakékoliv velikosti.

133 Hruška | 10. listopadu 2010 v 7:36 | Reagovat

Máte pravdu pane Mráziku a proto jsem vás také nevolila.

134 Roman Mrázik | 10. listopadu 2010 v 10:31 | Reagovat

[133]: A koho jste tedy volila, když ne mě?

135 Hruška | 10. listopadu 2010 v 11:30 | Reagovat

Malé zlo,ale jinak Vám do toho ale vůbec nic není.

136 Kandelábr | 10. listopadu 2010 v 11:38 | Reagovat

Mrázik: Ano, vystihl jste přesně podstatu mých myšlenek.

137 ranař | 10. listopadu 2010 v 12:19 | Reagovat

zase sa tu tlápů p..oviny. Nemožete změnit téma ať je tu neco pořádného na čtení? Třeba nejaků bulvární zprávu o nekerém z nových zastupitelů.

138 Roman Mrázik | 10. listopadu 2010 v 12:41 | Reagovat

[135]:  Já jsem volil Nezávislé kandidáty Hrušek. Píšete anonymně, můžete tedy klidně bez obav sdělit, kterému "malému zlu" jste dala hlas.

139 pozorovatel | 10. listopadu 2010 v 15:01 | Reagovat

[122]:myslíte,že Trecha v novém volebním období přizná svoje chyby a přešlapy,které udělal za své starostování?(bio rybník,zahájka,fotbal atd.)Nevím,jestli jste dobře zvolili starostu,který neumí nic než (pletkovat)!Starší občané  jistě nezapoměli na starostu, který se oháněl (dělnickou třídou) a tento se ohání občany!Jestli se mýlím uvidíte.

140 XXXL | 10. listopadu 2010 v 19:22 | Reagovat

A proč by to jako p. Trecha měl dělat? Udělal to někdo z jeho předchůdců? Marně přemýšlím a nemohu si vzpomenout? Pomozte mi prosím. Hlavně jako jediný z dosavadních starostů může prohlásit,že si na úkor obce nenamastil kapsu.

141 váš kandidát | 10. listopadu 2010 v 21:54 | Reagovat

Možná by stálo za to vědět, proč obec za poctivého prodala pozemky MND za 50 Kč/m2 a další občané za v této lokalitě stejnému kupci za 250 Kč.A co změna územního plánu č.6 a snaha o prodej pozemků za hřištěm.

142 FU | 11. listopadu 2010 v 12:31 | Reagovat

určitě by nebyl naškodu audit hospodaření obce.Osobně si myslím ,že Trechy obec prohospodařila několik desítek miliónů korun.

143 XXXL | 11. listopadu 2010 v 14:12 | Reagovat

To možná jo ale určitě se na tom Trecha neobohatil, to se u předcházejících starostů říct nedá. Myslím si, že taky prohospodařili a ještě se navíc napakovali.

144 chacha | 11. listopadu 2010 v 15:45 | Reagovat

[143]:XXXL = Trechová Martina

145 Roman Mrázik | 11. listopadu 2010 v 17:44 | Reagovat

[143]: Nenuťte mě mazat vulgární příspěvky.
Zatímco některé předchozí příspěvky uvádí fakta, Váš příspěvek neuvedl jediný fakt kdo, jak a jakým způsobem se napakoval. Uveďte fakta, jinak je to v poloze jedna drbna povídala.

Pokud si někoho platíme z našich daní a výsledkem jeho činnosti je 0, nebo dokonce ono zmíněné a Vámi odsouhlasené prohospodaření, pak se minimálně napakoval na nás daňových poplatnících ve výši jeho mzdových nákladů za 4 roky (a to není málo). Takže nemáte pravdu, že ten kdo nic nedělá, byť nekrade (jak stále opakujete), že se nepakuje.

146 pozorovatel | 12. listopadu 2010 v 7:19 | Reagovat

[143]:malý př.Obec vykoupila dům čp.41 asi za 400 000kč.Kde je materiál na př. cihly?BIO rybník cca 200 000kč.Kde jsou betonové dlaždice? I když je rozdal,nebyli jeho!Je to dobrý hospodář?

147 kdy? | 12. listopadu 2010 v 10:15 | Reagovat

By jsem byl zvědavý, jestli by jsi to tu taky psal, kdyby je rozdal právě tobě. Takže se ti nedostalo a to tě štve že?

148 148 | 12. listopadu 2010 v 17:32 | Reagovat

Fanclub pana Trechy se nám nějak rozmohl...XXXL

149 149 | 12. listopadu 2010 v 17:52 | Reagovat

[148]: zloděj křičí chyťte zloděje

150 150 | 13. listopadu 2010 v 12:33 | Reagovat

[149]:  na co si to tady hrajete?? soudní a inteligentní lidé se tomu mohou jen zasmát a děkovat, že nemají v hlavě nas**** stejně jako VY! Všichni víme od koho pochází výše uvedené příspěvky - pěkná vizitka...

151 Roman Mrázik | 14. listopadu 2010 v 20:08 | Reagovat

Předpokládal jsem, že vše, co se mělo sdělit, se sdělí před volbami. Veškeré nářky a vzájemné osočování je v tuto chvíli zbytečné. Volby proběhly, účast byla 62%. Čtyřiceti procentům občanů to bylo a je tedy šumafuk, tak proč nyní jitřit emoce nad výsledkem. Teď je hlavně třeba, aby si občané zapamatovali volební sliby jednotlivých uchazečů a porovnávali s realitou a tuto realitu pak promítli ve svém rozhodování na příštích volbách.

152 ujo | 21. listopadu 2010 v 13:35 | Reagovat

Nejak to ohlucho nééé?
Teď sa zase bude v Hruškách ho..o dět. Sme zabitá dědina. Dokáď nekdo neudělá nejaký prů..r. To sa ale nestane protože nic nepokazí ten co nic nedělá. A u nás neudělá už nikdo nic aby mu náhodú nekdo nevynadal. Chcípl tu život. A tí noví ho neoživjá.

153 S.P. | 22. listopadu 2010 v 7:13 | Reagovat

Ty se nauč raději psát trkvasu.

154 S.P. | 26. listopadu 2010 v 7:05 | Reagovat

Re: ig a by sem byl zvědavý, jestli by jsi mi to řekl u piva. Sračko !!!!

155 František Tichý | 26. listopadu 2010 v 22:17 | Reagovat

[122]:Bohužel, po delší době si dovolím reakci na váš příspěvek.Já jsem nebyl vůbec zaslepený starostmi kolem výstavby, zahájení provozu ČOV a ani problémy s připojováním občanů na kanalizaci, ale ta situace kolem bytu byla v té době trochu jinak.Na nesrovnalosti kolem bytu na zasedání zastupitelstva upozornili zasupitelé, kteří byli členy zastupitelstva i za Mirkova starostování.Byli to titéž co schválili usnesení zastupitelstva, že se byt napíše na manžele Mrázovi.Již tehdy jsem si byl vědom dvou věcí, že mně někteří chtějí vmanipulovat do řešení něčeho co sami zavinili.A za druhé, a to musí potvrdit všichni, kteří za mého starostování seděli v zastupitelstvu, že jsem navrhnul, abychom tento případ odložili, přiznám, že také pro některá pochybení tehdejšího právního zástupce obce,ale hlavně proto, že přece úkolem zastupitelstva je se starat o rozvoj obce a ne veškerý čas věnovat alibistickému hledání chyb svých předchůdců.Žádný z nás není neomylný a také jsem už tehdy prohlásil, že pokud se snížíme ke kritice našich předchůdců, musíme počítat s tím, že i naši následníci budou kritizovat i nás.

156 František Tichý | 26. listopadu 2010 v 22:23 | Reagovat

[129]:Pane ranaři, když pominu, že se jmenuji František Tichý a za své jméno jsem se nikdy nestyděl.Můžete mně vyjmenovat alespoň jeden konkétní případ, kdy jsem "zduznil" demokracii.
Skuste být konkrétní a ne jen plácat urážky.

157 František Tichý | 26. listopadu 2010 v 22:39 | Reagovat

[140]:Pokud mně vyjmenujete ty moje chyby, zkusím vám k tomu sdělit svůj názor a zrovna tak, když mně napíšete na čem jsem si namastil kapsu.
Uvědomte si, že i když se tu snažíte vystupovat všichni anonymně není problém zjistit autora těch urážek a to už někteří předvedli, že umi udávat na policci.Chci vám jen dobře poradit má osobní zkušenost.Pokud to totiž neudělají s vámi co je pomlouváte a udělali to semnou je to naštěstí jen nevraživost vůči mně.

158 dd | 1. prosince 2010 v 15:24 | Reagovat

Tak už prý sů zamordovaní dva ožralci z Hrušek,a na okrese sa rozmáhá vikrádání podnikatelských hnízdeček!

159 ddd | 1. prosince 2010 v 15:30 | Reagovat

vykrádání s tvrdým y bambulo

160 František Tichý | 2. prosince 2010 v 9:46 | Reagovat

[158]:Konečně potřebná změna k aktuálním událostem v Hruškách od těch osobních nepodložených invektiv.I když se způsobem presentace obou událostí moc nesoulasím.

161 František Tichý | 2. prosince 2010 v 10:02 | Reagovat

Navrhuji, jestli máte zájem, pojďte trochu diskutovat o problémech alkoholizmu a krádeší, není to nic co by se nás netýkalo.
V poslední době jsem měl možnost se trochu seznámit s prací organizací zabývajících se řešením závislosti naší populace na návykových látkách (hlavně alkohol,drogy,gemblerství ap.)Těchto lidí je v celé ČR řádově 900 tis. v Hruškách asi také dost.Ve vyspělém světě jsou považováni za nemocné a proto by jsme se k nim měli takto chovat a spíše než je vyčleňovat z naší většinové společnosti pomáhat s jejich léčbou.Tyto závislosti působí naší společnosti nemalé ekonomické škody.Asi si nikdo nedělá iluze, že se dají zcela ve společnosti vymítit(podle mně by to asi úplně vyřešilo ekonomickou krizi, kterou všichni prožíváme), ale jistě každý z nás může svým způsobem pomoci tento problém řešit.
Že takto nemocný člověk tragicky zahyne ?

162 farář | 7. prosince 2010 v 23:24 | Reagovat

Kážu vodu a piju víno.
Každý máme v pití vrchol, ze kterého nekontrolovatelně letíme dolů. Nikdo neví , jak má ten svůj vrchol vysoko....

nekeří sů hodně blízko vrchölu a chceli by nás ostatních poučovat....

163 XXXL | 8. prosince 2010 v 11:48 | Reagovat

Svatá slova otče :-)

164 drb | 21. prosince 2010 v 18:28 | Reagovat

Jak se těšíte na vánoce?
To nám ta státní ekonomická mafie (ODS,Hop a veverky) navodili vánoční atmosféru. Jen si s nás dělají blbce !

165 blb | 22. prosince 2010 v 23:37 | Reagovat

[164]: to tam chceš radši komanče a socany?
Ti by taky kradli, ale trapněji (viz Standa)

166 Roman Mrázik | 23. prosince 2010 v 14:05 | Reagovat

To, co se děje v celostátní politice, je zrcadlem naší celé společnosti, protože kdo jiný neustále volí ODS, ČSSD, KDU, VV, TOP09, SZ, KSČ než že 60% českých občanů.
Jak se říká, ještě není tak špatně, aby mohlo být ještě hůř.
Přeji radostnější vánoční zážitky a lepší rok 2011 než ten starý.

167 šŤOUCHAL | 20. ledna 2011 v 22:02 | Reagovat

uCHO UŽ NENÍ TO, CO BÝVALO

168 Jirka | 21. ledna 2011 v 8:42 | Reagovat

Není o čem psát snad jen o Hrušecké kopané

169 farář | 2. února 2011 v 17:07 | Reagovat

já Hrušecké kopané vůbec nerozumím :-(
tady u nás je enom Klobůcký fotbal a to je jiné. Ale jinak máme tady najítého jednoho mrtvého v remízku, už tam asi pár dní ležál. To je tak z krimi novin vše.
Tož a kolik tam máte sněhu? Tady u nás cosi je ale mrzne jak sviňa.

170 pozorovatel | 7. března 2011 v 18:26 | Reagovat

Že v Hruškách nejde nic dělat ?
V neděli byl masopust. Super ! Maminy super ! Učitelky ze školy super ! Poskládaná hudba super, pravá masopustní! Chasa (mohlo jich být víc, i děvčata) perfektní ! Paní Kalužíková super! Stánkařky přispěli k dobré atmosféře! Ovar rozvařený, vymočený, lepší byl guláš, ale i tak obé velmi dobré. Hospodský, Darek Celník mohl venku nalévat štamprle, čaj a grog,ale šlo o jeho tržbu, takže i tak dobré !
Celkový dojem vzhledem k tomu, že se všichni učíme a bylo to poprvé tak perfektní!

171 ucastnik | 8. března 2011 v 14:38 | Reagovat

.... ze by konecne vedeni obce udelalo neco pro hruseckou kulturu a obyvatele?

172 vedec | 9. března 2011 v 11:47 | Reagovat

chacha.. kdyby nebylo par schopnych manzelek od kandidatu z jednoho "nejmenovaneho" sdruzeni, ktere se ucastnilo ve volbach.. nebylo by v Hruskach zase nic... ale hlavne jak nam vsechny sdruzeni a strany pred volbama slibovaly zlepseni kultury a spolecenskeho vyziti obcanu.. uz se konecne vzbudte Mrazovci a Trechovci (ziskali nejvic hlasu) a zacnete krome toho stourani se v minulosti a niceni vseho co jeste v Hruskach trochu funguje, uz konecne neco delat i pro vase volice a obcany. 120 denni doba hajeni skoncila a nepredvedli jste nic, nic jste nepodporili.. takze by to asi chtelo vymenu.. co vy na to?

173 Pozorovatel | 9. března 2011 v 17:54 | Reagovat

[172]:
A už jsme zase tam! Vědec píše : "kdyby nebylo pár schopných manželek..." samozřejmě a patří jim uznání a dík. Ale o tom to je. Vždycky se musí najít někdo ochotný udělat něco i pro ty ostatní a ne jak píše vědec ..."začněte už konečně neco dělat i pro vaše voliče...". To je přece nesmysl dělejme, ale nejen pro ty své voliče, ale pro všechny, potřeme a překonejme konečně ty rozbroje a táhněme za jeden provaz. Předvolební boj dávno skončil a další bude téměř za čtyři roky. Tak jestli se chceme hnout z místa, tak tu nevraživost musíme překonat a povznést se nad to. Masopust byl ukázkou docela úspěšného pokusu - zábava pro všechny,přestože značná část hrušeckých občanů tuto akci ignorovala. Je to škoda, měli by se nad sebou zamyslet. Ale pokud i nadále budeme setrvávat na názorech jaké naznačil vědec v předchozím příspěvku, tak se z místa nehneme. Podívejte se jak to funguje v okolních vesnicích, nebo na hustopečsku a mikulovsku. Není vám to líto ?

174 rypak | 9. března 2011 v 19:54 | Reagovat

Pozorovateli nebud alibista a nedelej zde radoby mirovou atmosferu po jiz davno skoncenem predvolebnim boji... Vsichni vime, ze zadny boj neskoncil. Ten stale pokracuje a je veden tim nejuzsim vedenim radnice.
A naopak je tichy, zakerny a hlavne nepovedene mlzeny. A v Hruskach to nefunguje jako v okolnich obcich prave proto, ze o tom kam Hrusky budou smerovat a co se v nich bude delat rozhoduji uz vice nez 4 roky stale stejni lide... vcetni pani mistostarostky - drive "pouze" ucetni obce. Nastesti se par zenskym podarilo postavit na vlastni nohy a jen muzou cekat kolik tech klacku - na zastupitelstvu "skvele obhajenych a vysvetlenych" - pod ty nohy ze strany radnice dostanou. Jeden uz letel minule. Otevri oci, si prece pozorovatel a bez zadat vytvoreni pozitivni nalady a ovzdusi bez nevrazivosti hlavne po nejuzsim vedeni radnice.

175 rypak | 9. března 2011 v 19:54 | Reagovat

Pozorovateli nebud alibista a nedelej zde radoby mirovou atmosferu po jiz davno skoncenem predvolebnim boji... Vsichni vime, ze zadny boj neskoncil. Naopak pokracuje a je veden tim nejuzsim vedenim radnice.
A naopak je tichy, zakerny a hlavne nepovedene mlzeny. A v Hruskach to nefunguje jako v okolnich obcich prave proto, ze o tom kam Hrusky budou smerovat a co se v nich bude delat rozhoduji uz vice nez 4 roky stale stejni lide... vcetni pani mistostarostky - drive "pouze" ucetni obce. Nastesti se par zenskym podarilo postavit na vlastni nohy a jen muzou cekat kolik tech klacku - na zastupitelstvu "skvele obhajenych a vysvetlenych" - pod ty nohy ze strany radnice dostanou. Jeden uz letel minule. Otevri oci, si prece pozorovatel a bez zadat vytvoreni pozitivni nalady a ovzdusi bez nevrazivosti hlavne po nejuzsim vedeni radnice.

176 Marie | 11. března 2011 v 21:34 | Reagovat

Dobrý den, už delší dobu nevěřícně pozoruji, některé majitelé psů jak nám krásně zkrášlují záhradky psími výkaly, půl hodiny stojí a čekají, až pejsek svoji potřebu vykoná a snad ho k tomu ještě povzbuzují...Snad jediná slečna si na procházky se svými psi nosí pytlík a vše uklízí. Je to opravdu neúnosné a nechápu, že se ještě nikdo neozval. Jít po tmě např. na hřiště je nemyslitelné. Opravdu nechápu inteligenci těchto lidí!!!!

177 sedlák | 16. března 2011 v 8:45 | Reagovat

[176]:
Máš pravdu Marie,
správný hospodář si to odnese dycky dom.

178 Marie | 18. března 2011 v 17:25 | Reagovat

[177]:
sedláku musím Tě zklamat, ale to se mi ještě nepodařilo, davám si totiž pozor :-)ale tobě asi ano,že?

179 Jirka | 21. března 2011 v 18:09 | Reagovat

Marie asi si sedláka trochu nepochopila :-(

180 Jasoň | 6. dubna 2011 v 22:53 | Reagovat

[179]:Marije je tupá jak štolverk.

181 Marie | 11. dubna 2011 v 19:11 | Reagovat

No nevím kdo je tady tupý, když dokáže napsat Marie-jako Marije..:-)
Pokud to teda nebyl úmysl a nadsázka - o čemž silně pochybuji, burani z Hrušek se začínají ozývat.

182 Hbiťoň | 2. května 2011 v 21:33 | Reagovat

Marije - hovno nezarije.

183 místní | 5. května 2011 v 10:46 | Reagovat

přesně tak pár nadšenců v Hruškách funguje. jenom škoda, že jich je tak málo. někdo se hold chce bavit a jiný v tom spatřuje obtěžování a zbytečně vyhozené peníze. a Proč vlastně?když můžeme v klidu doma sedět na zadku a pustit si televizi. tam se pořád něco děje.

184 Jirka | 9. května 2011 v 19:06 | Reagovat

Přestaňte tady řešit nesmrtelnost chrousta a přidejte se do diskuse na:
http://www.sokolhrusky.com/?page_id=25

185 Trenztoope | E-mail | 15. dubna 2017 v 19:46 | Reagovat

natural alternative ti viagra
http://viagra-withoutadoctor.com - viagra without a doctor prescription
  viagra buy occupation
<a href="http://viagra-withoutadoctor.com">viagra without a doctor prescription
</a> - disocunt viagra
viagra 10mg cost sort by

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama